Sammanfattning

Fredag - Jobbade 7.30- 16.30. Efter det åkte jag hem och fixade mig i ordning innan vi träffades på Matilda och Robins ballkong för vin och catch up. Satt ute med kortklänning till ett på natten utan att frysa, det om något, är sommar!

Lördag- Olov jobbade hela dagen å jag passade på att städa och tvätta. Vi var därefter bjudna till brorsan på middag innan Olov drog till sin polare och jag for hem och tog en tidig kväll. Väldigt behöverligt=) 
 
Söndag - Hängde hemma i stackgrönna med familjen och Frida. Tog en fika på båtis och blev sedan middag med farfar:):) 
 
Måndag- Jobbade 7.30-16.30 cyklade sen in på stan och åt middag med Olivia, Matilda å Elin. Sen hängde jag å matilda med vovvarna! 
 
Tisdag - Var i tre timmar och färgade håret!! jag å olov bjöd brorsan och Adam på mat innan jag drog till Hanna för en kväll med catch up, kaffe och härlig promenad. 
 
Onsdag- Jobbade 7.30-17.30. Kom sen hem till olov som hade lagat supergod middag. Efter det följde han med till stallet så tog vi en långprommis i fina vädret:) När vi kom hem såg vi Johan Falk och hade myskväll, älskade Olov!
 
Torsdag - Var på möten under förmiddagen och i eftermiddag har Frida och Elin varit här å hängt:) Även olovs brorsa kom förbi så stannade han och käkade med mig å olov! Nu är olov å dömer fotboll och jag ska ta med min Akilles å åka till valpkursträningen:)
 
Kram å puss på er!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback