Svar på frågestund

Var kommer svarta jeansen ifrån?:) (nedre inlägget)
Jag beställde dem på onemorerepet.se

Hade du och Olov tänkt flytta ihop snart?
Ja om någon månad blir vi sambo. Alla är välkomna till oss på kaffe:):))

 Vad jobbar Olov med? 
Han pluggar till civilekonom och jobbar extra på Elgiganten.

Har ni tänkt så långt än om att skaffa barn? 
Haha lugn i stormen;) Vi planerar att bli klar med studierna först!

Har du lämnat ätstörningen helt bakom dig nu och känner dig frisk och fri?
Ja, den är ett minne blott. 

Har du bra relation med din familj?
Har en mycket bra relation med min familj!!

Vem tog första steget av dig & Olov att bli tillsammans?
Oj, det var nog Olov som var lite småförtjust i början. Men det var jag som skickade förhållandeförfrågan på facebook;) Så skulle faktiskt säga att vi båda klickade så bra i början att allt rullat på klockrent.

Vad tycker du om din klass?
Den är fin på så många sätt. Kommer bli bra sjuksköterskor=)

Funderar på att söka till sjuksköterska programmet borde jag göra det?
Absolut. Det behövs mer folk inom vården!!!

Hur tränar du din rumpa? Den är perfektion.
Haha tack;) men just nu tränas den inte alls ;P är svinlat för tillfället!!

Vad tycker du är roligaste träningen? Vilken häst gillar du bäst på skellefteå ridklubb?
Gillar nog att jogga bäst. Favvohästen är nog Coffe ;P 

Konstigaste stället du och Olov haft sex på? 
Alltså hahhaha jag sparar nog på den informationen.

Vad var det som gjorde du föll för Olov? 
Det var hans sätt att vara och hur han fick mig att vara i hans omgivning. Att han får mig att skratta lika lätt som han har att torka mina tårar när jag är ledsen. Hans ärliga sätt och såklart att han är så snygg:). Hur han både är min pojkvän och en av mina bästa vänner. 

Dröm arbetsplats som sjuksköterska? 
Att jobba någonstans i Afrika.

Krogen eller godis i soffan en lördag kväll?
Kan vara kul att gå ut med polarna en lördagskväll. Men godis i soffan slår allt!!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback