Senaste dagarna

Torsdag- Var jag hos Elin och pluggade med massa tjejer, en av dem hade världens mysigaste hundvalp där (jag myste mer med den än att plugga hihi). Även Frida, Mia, Björn kom förbi och drack kaffe. senare på kvällen. Supermysigt. Därefter for jag och Frida hem till mig och sov. Lillasystern ni vet<3
 
Fredag- Vaknade tidigt som fan. Jag och Frida åkte in till stan och hämtade ut mitt paket (med kläder som jag glömde i Malmö hehe). Sedan handlade vi frukost och åkte till Elin. Pluggade vi med Malin under dagen. Var ner på stan och sedan fick jag fixa Elin fin i håret:):). På kvällen åt jag middag med familjen och en annan person som blivit lite av en favorit. Kvällen spenderade vi därefter med att se film och bara skratta sådär härligt mycket youuu know! 

Lördag- Tog rejäl sovmorgon innan jag gjorde mig klar för kvällen. Fest stog på schemat, några klasskompisar och gamla arbetskompisar var med. Blev efterfest och hela köret. Roligaste utekvällen på länge!(Y)
 
Söndag- Var hos Frida hela förmiddagen och fixade henne fin inför dop. Fick locka hennes magiska hår:) For sedan själv hem och fixade mig inför middag i stan tillsammans med Nina och Linda. Trevliga timmar med catch up, var alldeles för längesedan vi sågs!! Lite senare på kvällen såg jag och O disneyfilm (haha varför är man så mogen för sin ålder!!?)
 
Måndag- Idag har vi ätit lunch på tatung och njutit av solen nere på mannhemskajen. Nu ska jag plugga en liten snabbstund innan jag ska dra mig in mot stan. Idolmys med Matilda, Elin & Frida väntar. 

Nu börjar livet rulla på som jag vill ha det. Bara fortsätta framåt. Hoppas ni mår bra!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback