Hektisk vecka


I tisdags var jag på skolan och gjorde tentamen för Människans livsvillkor. Sviiinsvår tenta men hoppas att det gick vägen (håll tummarna tack!). Därefter pluggade jag hela eftermiddagen/kvällen, allt från L-ABCDE & ett seminarium om kommunikation som jag haft praktiskt prov på idag.


 Igår vid åtta tiden kom även Olovis förbi med en stoor godispåse så avrundade vi kvällen med att han förhörde mig på läxan följt av en superbra film och somnade alldeles försent i vanlig ordning hehehe:):)

I morse hade jag praktiska prov i L-ABCDE klockan 9.00. Så Olov väntade och därefter åkte vi in till stan och åt en lååång frulle på Espressohouse. Jag drog tillbaka till skolan vid tolv för att göra dagens nästa obligatoriska seminarium. Förberedde mig och kirrade hem ett godkänt betyg. Perfekt, nu jäklar är jag i fas igen. Bästa känslan må jag säga iiiih! 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback