Catch up

 Jag har faktiskt varit sjuk nästan hela veckan med halsfluss, feber å skit. Så jag har studerat hemma så gott jag kunnat mellan mina längre powernaps. I onsdags var jag dock till stallet och red ut i skogen under en stjärnklar himmel. Igår var Arre och Elin här och hängde över en fika innan Olov kom förbi. Inte träffat grabben på hela veckan så vi catchade upp allt som hänt, gillar när han börja kittla mig mitt i alllt så att jag bokstavligen håller på att skratta ihjäl mig. Oj vad jag gillar den killen:) Sedan somnade vi framför Family guy trötta som pensionärer hehe. Fredag idag och jag var till fina Vendela i morse för att fixa fransarna, därefter mötte jag Frida på stan för en lunch. Mitt i allt kände jag hur halsen svullnade igen så svängde förbi lassa och fick med mig penicillin hem.
Skönt nu får jag äntligen bli kvitt min sjukdom ju. Mindre kul att jag lär ställa in alla helgens planer. Men thats life. 

Hoppas ni mår bra och tar hand om er!! Puss

 



Kommentarer

Krya på dig <3

Svar: Tack finaste Sophia! <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback