Onsdag - Torsdag - Fredag

Onsdag - När jag kom hem från stallet i Onsdags så var Frida här. Vi åt godis, drack cola och såg how to be single. Sedan snackade vi halva natten. Vad skulle jag göra utan min Frida:) 
 
Torsdag- Åt långfrukost med Frida. Sedan kom Arre hit och vi pluggade hela dagen. Var en dålig pluggdag och knappt någonting gick in i min hjärna. Men men han bjöd på tacos till lunch så jag var nöjd hehe. Åt middag och körde sedan upp till stan och träffade Elin å Frida för en catch up. Senare på kvällen så kom Olov till mig <3

Idag har vi fredag. Fick just veta att jag är helt godkänd på terminens första kurs, trots omständigheterna och ingen är därför gladare än mig!! Ikväll ska jag vara med ett härligt gäng tjejer och jag vet att denna helg blir asbra. Vi hörs och ses:*
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback