Måndag

Jag gick upp klockan 08.00 i morse och åt frukost. Laddade sedan om inför den digitala tentamen som ägde rum 09.00. Eftersom klinisk kemi är någonting jag tycker är intressant - så har plugget gått bra - och tentamen därefter. Nu har jag gjort bort två tentor, bara två kvar. Snart är dessa fyra galna pluggveckor över. Jäklar vad jag längtar!! När tentan var klar undrade morsan & brorsan lite spontant om jag ville med till Umeå. Varför inte? tänkte jag och hoppade i bilen. Gillar att vara spontan!!!! 

Vi började med ett snabbt stop i stan, men hann med en del shopping ändå. Fick vara smakråd åt brorsan...
... Och morsan:) se så fina dom är! 


Därefter körde vi vidare till Ikea. Haha, för er som inte känner mig så har jag rätt dåligt tålamod. Jag älskar att shoppa, men jag älskar också när det går fort. Jag gillar alltså IKEA men gillar inte vara där i hundra år... Så när jag i vanlig ordning blev less så bar emil runt mig på ryggen haha. Vi är inte alls familjen normal;D. 

Landade i Skellefteå 19.00 ikväll. Då körde jag direkt upp till lassa där jag träffade grabbarna i klassen för att träna venprovtagning. Tog sedan med mig dem till Frida där hon bjöd på kvällsfika! <3

Jag kom ganska just hem och funderar på att sova nu. Har massor av ärenden jag måste fixa i morgon under dagen, måste också komma igång med läkemedelsberäkningen som jag tentar av nästa vecka. Pjuuuh!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback