Den fina helgen

Fredag: spenderade dagen på skolan med föreläsningar. Efter middagen mötte jag upp Frida (som ÄNTLIGEN är hemma från utlandet), Daniel och Sebastian för att se Idol över cola zero och godis. Vi råkade dock avsluta kvällen på Akuten. Vi satt där i väntrummet och såg skräckfilm å allt. Så typical oss hehehe.
 
Lördag: startade dagen med att gå på stan tillsammans med Olov. Vi åt middag hemma med mina föräldrar å brorsan. Därefter åkte vi till Olivia och Samuels avskedsfest där det troligtvis var 20 personer och svinkul. Jag blev utsedd till lekledare och fick se på hur alla lagen kämpade för att vinna förstapris haha. Blev en himla skoj kväll, men ni ska bara veta hur mycket jag kommer sakna Olivia som ska flytta till barcelona... <3 
 
Söndag: Tog sovmorgon och umgicks med Olov på förmiddagen. Eftermiddagen var seg tills brorsan och farfar kom på besök. Blev goood söndagsmiddag med familjen, så himla mysigt. Efter det körde jag upp till stan och for med Frida på vårat nya stammis-ställe. Där har vi hängt hela kvällen, jag och lillasyster! 
 
 
Nu ska jag sova, vi hörs i morgon. kram på er! 
 



Kommentarer

Vad hände? Varför åkte du till akuten? :/ <3


Kom ihåg






Trackback