Senaste dagarna i bilder💖

I fredags gjorde jag tenta pÄ förmiddagen, som jag fick direkt Äterkoppling pÄ och klarade. Efter lunch Äkte jag till skolan och pluggade med Markus nÄgra timmar. Mötte upp Olov pÄ Waynes och tog en kaffe strax efter 15.00 och kvÀllen spenderades med ett gÀng flickor och pojkar - vi Ät kladdkaka och sÄg skrÀckfilm. 

I lördags fyllde Olov Är, min fina-fina-FINA Olov <3. Han fick frukost och paket pÄ sÀngen. Vi sÄg disneyfilm och hade vÀrsta cozy morgonen. Klockan tvÄ var vi hos hans mamma och Ät tÄrta. Hon bjöd Àven pÄ middag och pÄ kvÀllen var vi pÄ Bio. SÄg "harry potter" filmen, vilket var sjuuuuukt bra!!! 

Idag har vi söndag. Har varit med Olov hela fina dagen. Bland annat Àtit tÄrta med hans brorsa och middag med min familia hemma i Stackgrönnan. 

Nu mÄste jag sova. I morgon har jag första praktikdagen med start 07.00.
Kram och hoppas ni haft en lika fin helg som mig puss.

 



Kommentarer

Kom ihÄg






Trackback