Kärt återseende

Förra veckan gjorde jag första veckan på praktiken. Trivs bra där! Fredagen spenderade jag med några klasskompisar, vin och dans på Brygg CC. Lördagkvällen träffade jag Jonna och Petra och förväntade mig en myskväll med vin, ost och kex typ. Dom taggade dock igång mig rejält och ännu en festkväll väntade. Blev en svinskön kväll till största del!! Söndagen vaknade jag upp hos Olov och hans fina mamma bjöd oss på både lunch och efterätt=) Kvällen spenderade vi hos mig och efter min praktik på Måndagen åkte vi till Umeå för att umgås. Blev sjuk så olov fick serva mig med mat och massa kärlek. Gråter oftast så mycket när jag är sjuk. Då blir jag varm av olovs kramar!! :):) På tisdag åkte jag hem till Skellefteå igen. Idag har jag varit på praktiken trots att jag är lite sjuk, men knaprar alvedon och biter ihop. Praktiken är kul, jag vill inte missa den förtusan! 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback