Tänkte efter...


Söndag idag och jag kom hem från stockholm vid fyratiden. Så ikväll har vi firat min fina pappa som fyller år. Trerätters middag och en toppenkväll.
 
 När jag satt på flyget hem idag började jag tänka på det senaste året. Så mycket som har hänt liksom. Jag har hunit flytta fyra gånger, besökt både Florida och Turkiet, tatuerat mig, saknat mormor, träffat en kille i flera månader som slutade sämst. Jag har börjat plugga till sjuksköterska & insett att jag har världens bästa vänner och familj - Mamma, Pappa och Lillebror. Jag har skakat hand med Gavin DeGraw och sjungit dålig karaoke med ett helt grymt gäng på färja till Tallin (haha). Jag har lärt känna många nya människor.  Spenderade halva hösten med halsflusser och penicillin. Jag har lärt mig att livet aldrig blir som man tänkt, men att det kan bli riktigt bra ändå. Det handlar trots allt om att vara lite spontan och öppen för förändringar och utmaningar. Its not about the destination - its about the journey!! 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback