LÖRDAG

Lördag igår. Spenderade hela dagen med ofokuserat plugg ute på altanen med koppar av kaffe. Därefter åt jag middag med la familiga innan jag gjorde mig snabbt i ordning för kvälleeen

Vi träffades ett gäng hos Olivia och hennes kille för roliga lekar och vin. Alltså hahaha ni vet när man går tipsrunda och ska gissa "vem är rivigast" osv å sen är de upp till bevis jajaja kul iallafall, men jag är uppenbart sämst på att förklara hahaha! 

Roligt när alla blir extremt taggade ahha! Jaaamen så blev det mer lekar innan krogen. Men sen drog jag faktiskt hem. Var inte alls taggad på utgång faktiskt;$
Söndag idag och jag var uppe redan klockan nio pigg och fräsch, skönt;) Nu ska jag se en föreläsning jag missade i veckan och skriva sammanfattning om den.  Middag ska jag äta hos morfar ikväll. Myyyyysigt=)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback