Härliga Tisdag


Jag slog mobilen på flygplansläge och pluggade aktivit i tre timmar på förmiddagen. Därefter åt jag lunch och tog mig sedan ut på årets första löprunda i det GRYMMA vädret. Var så fint ute men höll påriktigt på att dö, mitt hjärta är inte van vid att jobba för tillfället haha. Så efter fyra kilometer var jag mer än död än levande människa. Så fyra km fick räcka. Visste ni förresten att löpa 4km går att jämföra med ett helt lyckopiller? När jag kom hem avslutade jag med 100 djupa benböj. Gillar benböj eftersom det höjer pulsen samtidigt som det formar rumpan och är sådär svidande jobbigt😂😂. Så i morgon kommer jag vakna upp med träningsvärk det är ett som är säkert😎

Jag vill även påminna om hur viktigt det är att träna. Inte för att bli "smal" eller "snygg" utan mest för att låta hjärtat jobba. Det är bättre med några kg övervikt och träning. Än att vara smal och äta chips. Viktigast är faktiskt hur insidan ser ut- för det är insidan som ger utsidan sin glans i det långa loppet. Take Care<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback