Första veckan i skolan

 
Tjeeenare!

Vet ni något sjukt? Jo förra veckan ringde Umeå Universitet mig och berättade att jag kommit in på Sjuksköterskeprogrammet här i Skellefteå. Så om tre år är jag utbildad och klar, men vägen dit har jag redan förstått är en skämt haha. Har liksom hunnit gå fyra dagar i skolan, men pluggar förfullt till det första seminariumet som vi har nästa vecka. Ska läsa en bok och göra uppsats om den. Samt plugga inför caset som vi ska ha uppföljning på om två veckor och den digitala tentan som kommer om tre veckor. 

Jag har redan insett att det kommer bli galet och att jag lär ha många sammanbrott på vägen haha. Men känner redan nu hur värt det är. Känner att jag är påväg någonstans i livet och det är den bästa känslan någonsin förtusan!! Jag har dessutom hamnat i en skön klass och känner mig sådär töntigt taggad på livet. Åhåh:)

Nej hörrenii, nu ska jag skriva en sammafattning från dagens föreläsning. Därefter kommer Davve hit och i morgon väntar ännu mer skola innan den efterlängtade helgen!

Hoppas att ni mår bra och inser att allting ordnar sig tillslut. 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback