Fredag Lördag

Igår startade jag dagen på skolan med seminarium angående Etik och lagar. Blev en bra diskussion like always. Vi är en klass med tusen åsikter och det slutar alltid intressant och kul haha. 

Slutade skolan redan 12. Då drog jag in på stan för att kolla efter en ny mobil. Därefter mötte jag upp en vän för kaffe på waynes, några timmars snack blev det. Därefter vidare till jobbet där jag fick kramar och glass, världens mysigaste människor!! Jaja annars då? Igår kväll spenderades hemma med mamma och godis framför fångarna på fortet. En sak bara. Hur snygg är inte Anton Hysen?! 

Idag har vi lördag. Jag tänkte plugga en timma och sedan dra iväg till eddahallen där jag ska stå och sälja fika i cafet hela eftermiddagen. Jag förstår liksom inte varför jag ska stå där? Är så dålig på matte och huvudräkning. Så ni vill se hur jag gör bort mig tycker jag att ni ska komma och köpa fika;) Jag är nog den enda i världen som behöver miniräknare för att räkna ut 50-25= ??. Haha, men man kan helt enkelt inte vara bra på allt;) Nämen det blir roligt. Vi ses och hörs senare!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback