1 Februari


Idag är det måndag och jag vaknade upp med feel good känsla i morse. Åkte iväg till skolan för lektion. Därefter träffades jag och min basgrupp hemma hos Sandra (Vi är egentligen 35 stycken i klassen, men är uppdelade i fyra olika basgrupper). På bilden ser ni alltså personerna jag umgås med dagligen från och med två veckor tillbaka. Det känns så bra. Åtta nya people. Åtta nya grymma personer. Tror att vi kommer ha så roligt de tre kommande åren. Att det skulle kännas såhär bra att börja plugga trodde jag aldrig! 
 
"Ibland står man där. På den högsta trampolinen och kollar ner i vattnet. Panikkänslan stiger och man håller sig fast i handräcket. Man vågar egentligen inte hoppa, men ibland behöver man bara våga ta det där första klivet fram. Snabbt landar man i vattnet och inser att det inte var så farligt. Ibland måste man våga ta det där första steget för att nå någonting fantastiskt. Dock brukar det första steget vara det jobbigaste. Sluta aldrig tro på dig själv och tvivla aldrig på ditt värde. För du är värd det bästa. Våga nå dit du vill"

 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback