Onsdag

 
Antingen kan man se motgången som en mardröm, eller så kan man lära sig någonting av den. Jag vill inte gå in på vad som hänt mig, men ni ska veta hur värdefulla mina nära och kära är. Jag har helt fantastiska föräldrar, klasskompisar, närmsta vänner och snubben jag dejtar just nu. Fan vad jag känner mig rik. It´s about learn to dance in the rain - man måste välja sina nära med eftertanke så det är möjligt. För att lyckas dansa i regnet är en styrka som gör livet kul nästan jämt.

Antingen kan man se sig själv som en motgången. Eller så kan man se över den och förstå allt annat bra man åstadkommit i livet. Jag har faktiskt varit i Afrika och jobbat på ett barnhem, jag har jobbat dag och natt på äldreboenden för att ge den bästa möjliga vården, jag har låtit kompisar bo hos mig när dem mått dåligt. Jag har nära till skratt och älskar att leva. Man är så mycket mer än en fjuttig liten motgång! 

Sluta aldrig kämpa. För livet är mer än så. 
Nu ska jag till stallet, vilken skitbra dag detta blev i allt kaos


<3



Kommentarer
» ....

Neeej vem dejtar du:( ?

Svar: haha jaadu;)
Juliaajoo

vackra du!

Svar: Men du fina!!! <3
Juliaajoo

Åh vem dejtar du?😀 Så himla glad för din skull!!💖

Svar: Tack Nina hihih! nu vet du vem det är;)
Juliaajoo

Yeeees och jag är så glad du mår bra Julia, du är värd allt + lite till😘💖

Svar: Fina du! Är så glad att ha dig som min vän <3 <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback