Denna veckan🌾

I mĂ„ndags blev jag sjuk😑. Men eftersom jag inte har tid med sĂ„dant sĂ„ tog jag en ipren och fixade det sista i mitt rum (ni ska fĂ„ se resultat senare😍). I tisdags jobbade jag 7-16 följt att jag umgicks med en sköning haha och sĂ„g filmen björnbröder, hur fin Ă€r inte den disneyfilmen!! đŸ»đŸ»đŸ»

I onsdags jobbade jag 16-21. Frida hĂ€mtade upp mig direkt, körde vi driven pĂ„ max och sedan till byske. TrĂ€ffade brudarna en sista gĂ„ng för i sommar❀ Ă„h lĂ€ngesedan jag skrattade sĂ„ mycket! Kom till stan efter tolv. SĂ„ sov frida hos mig och vi körde tjejsnack hela natten👊 lillasyrran jag sjĂ€lv aldrig fick❀❀❀

Idag har vi torsdag och jag har ont i halsen. Ligger faktiskt fortfarande kvar i sĂ€ngen och ser film pĂ„ datorn😳 tĂ€nkte vila idag. IkvĂ€ll vĂ€ntar nĂ€mlige skrĂ€ckfilm pĂ„ bio tillsammans med Matilda och i morgon... dĂ„ drar jag Ă„ mamma till skĂ„ne 😍😍😍👊




Kommentarer

Kom ihÄg






Trackback