Tack sommaren 2015


Min sommar 2015 startade med en utlandsresa tillsammans med fyra favoriter. Vi besökte Bodrum!

Solade, badade, festade, umgicks, var på utflykter, levde livet en hel vecka. Lurade bland annat hela hotellet att Elin är en Svensk känd DJ. Efter det blev vi behandlade som stjärnor hahaha!

 Väl hemma i skellefteå igen var jag på rehab aka släktträff med mina fantastiska släktningar.

Var även och hälsade på min kattunge som jag gav bort innan sommaren... Finaste Svantis! 

Därefter drog sommarens första fest igång. Dagen innan midsommar. Lanternapremiären. Det spårade...

... men kul var det!

Så gick jag på semester och blev samtidigt en blondie.

Stadsfesten drog igång. Tre dagars dimma. Hade kul så som tusan, minns nästan allt hehe.

Fick umgås med många gamla och nya vänner under helgen. Glömde dock fota mer än detta, tusan! 

Så var stadfesten över och nästa rehab aka hälsa på hemma hos famijen var igång! 

Solade med brorsan och hängde med familjen i några dagar. Bästa återhämtningen evveeer.

Så blev det helg igen. Jag och brudarna packade väskorna och åkte upp till Matildas bäste stuga...

... När jag kom hem igen hade pappa hux flux köpt en båt. Vi som varit utan i typ tre hela år:):)

Det blev helg igen å time for beach party. Var på en mycket rolig förfest med mycket roliga tjejer.

... Vi hann även med en god middag på Olearystaket den helgen, smarrigT!

... Och en tripp till Övik sådär på söndagen hahaha!

Lite spontant åkte jag, Elin och Matilda även iväg till Umeå en onsdag. Living on the edge ;)? 

Har även varit på bastukväll...

... och hjälpt till att bygga om taket hemma hos mina päron.

En och annan onsdagsutgång blev också av. Här förfestade vi på en takterass bredvid älven. Magiskt!

Mina fina brudar.

Så blev det sista Juli och dax för mig att flytta från läkarvägen och in till en ny lägenhet=)

Firade med onsdagsutgång och efterfest till sju på morgonen med nya och helt awesome people

Bååååtuuuuuur

Avskedsfest för alla pinglor som skulle söderut för plugg :(

Vi som blev kvar i Skellefteå tog vara på sommaren.. som dök upp i Augusti.

Solade så ofta det fanns möjlighet. Bästa jag vet ehehe!

Var ute med båten tillsammans med la familia så ofta det blev tillfälle. Myyyys!

Gled i älven med gummibåtar tillsammans med fina kompizaar gjorde jag också.

Och jag satte en tatuering på mitt revben. Smärtsamt jiihooo!

Jag och Elin passade även på att njuta av vädret vid älven. Att äta ris med pinnar är de konstigaste jag gjort haha!

 En fin sommar trots alla omständigheter hehe. Absolut. Tack sommaren 2015!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback