Hejdå 15 september


TjenatjenaTJA! 

Alltså ni ska känna på min huvudvärk just nu, känner mig som en mer död än levande människa. Sov bara tre timmar inatt hehe. Därefter jobbade jag 7-13 med några sköna kollegor, drack kaffe som en galning och skrattade tills tårar mer än en gång. Det var kul. Efter jobbet vilade jag en stund innan jag snörade på mig joggingskorna för en löprunda i skogen (bästa avkopplingen för hjärnan, lovar). Dock hade jag glömt bort att min kondition är sämst.. och att jag haft ett långt träningsuppehåll.. Så mina 4km i spåret blev en lång plåga, men jag fixade det;). Avslutade även med 100 benböj, 100 utfallsteg och några intervaller i backe. Sedan var jag alldeles färdig. Vrickade foten gjorde jag också... så mitt knä gör jätteont nu?? Haha hur lyckas jag? pjuuh:D

Åt sedan mat och gjorde mig ordning för middag och bastu tillsammans med släkten. Badade gjorde vi också. Så fruktansvärt kallt. Men klart man måste bada. Yesyes. Jag kom just hem och planerar sömn nu. Känner mig heeeelt färdig. I morgon är jag ledig, oj så skönt det ska bbbli!
 
PUSSPUSS



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback