Måndag och Tisdag

Måndagskvällen spenderade jag med Elin och Frida. Vi drack te och planerade helgen en sväng. Kan ni ens tänka er hur kul vi kommer ha? Hehe senare på kvällen träffade jag en annan fin. En himlaaaa bra kväll helt enkelt=)
 
Igår var det tisdag. Då var jag och firade farfar med presenter och fika litegrann i förväg. Han blir 85 år idag. Så vi satt hela eftermiddagen med kaffe och surrade. Världens helt ärligt bästa människa. 
 
Idag har vi onsdag och jag väntar på samtal från vårdcentralen. Känner mig fortfarande typ sjuk i kroppen, så ska se om jag kan få lite hjälp. Dock tror jag en kryssning med några favoriter är den bästa medicinen just nu. Jag behöver komma iväg flera gånger oooommm. Annars måste jag börja agera - måste packa, städa, svänga förbi stan OCH ikväll jobbar jag 15.30-20.30.
 
Livet går bra nu, jag känner det.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback