Torsdag - En kväll på gymmet

 
Ikväll har jag sprungit (i princip) milen på en timma. Jag har ingen aning om det är bra eller dåligt då jag typ aldrig sprungit i hela mitt liv hehe. Men jag är nöjd ändå. Speciellt då jag varit sjuk halva hösten. Fan vad jag älskar att träna och bara pumpa ut alla krafter som kroppen har. Grymt. Och endorfinerna som kommer sedan är typ det bästa jag veeeeet. Feel good feeling för hela slanten liksom. 
 
Hade självklart min bästa Elin på vänstra sidan. Vi har tänkt börja springa milen en gång i veckan nu, önska oss lycka till;). Men det ska bli kul. Är ju faktiskt riktigt roligt att löpa, varför har jag inte gjort det tidigare? Längtar redan till nästa vecka!! 


Hoppas att du haft en bra Torsdag. Nu ska jag äta en jäkla massa kvällsfika så kroppen får energi och återhämtning. Puss och Kram.
I MORGON ÄR DET FREDAG!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback