Senaste Veckan

 
Senaste veckan har varit full rulle. Jag har jobbat mycket och varit på möten. Har gått på stan med morsan samt fikat en hel eftermiddag hos Frida. Även träffat Tallinn gänget en hel kväll och skrattat tills tårar. Även hängt med en annan fin så mycket tiden räckt till:$. Har också druckit mycket kaffe ur min nya kaffemaskin samt sprungit runt i mina Ralph Lauren mjukiskläder när jag befunnit mig i lägenheten hehe.

Har knappt sovit på två veckor nu så känner mig som ett speedat barn, såfort jag sätter mig ner slår ögonlocken ihop. Jag är så elak med min kropp;P. Men till helgen åker jag och systrarna Lundgren till Stockholm för att umgås med folk, se Gavin DeGraw och gå på NOVEMBERLIGHTS. Fan vad stek!!

När jag kommer hem igen ska jag gå tillbaka till vardagsrutiner. Ni vet sova, äta och träna. Hoppas jag inte faller ihop. Är det bara jag som får panik/tristess av rutiner? Får helt enkelt försöka göra någonting roligt utav de tråkiga. Det ska jag lyckas med, för ni vet... "Livet är kort men om man lever det på rätt sätt, kan det vara riktigt roligt också".
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback