Ska träffa Gavin DeGraw backstage i morgon!!

Det är inte alla som vet vem Gavin DeGraw är. Dock tror jag att alla har hört låten I Don´t want to bee som även är intro-sången till One Tree Hill. Jag fastnade för Gavin när jag var 12 år gammal, då visste jag inte ens vad hans texter handlade om. Idag har jag förstått att allting handlar om någon form av kärlek. Olycklig kärlek, äkta kärlek, att make a move. Jag älskar det. Under 11 års tid har Gavin varit någon form av tröst för mig. Då jag själv varit olyckligt kär, eller under min tid i ätstörningen. Jag har alltid lyssnat på honom och fått någon form av tröst;P. 

När jag sedan började Gymnasiet och blev vän med systrarna Lundgren, som också gillade Gavin blev jag extremt glad. Så under några års tid har vi alltid åkt till Stockholm för att se honom uppträda (När han besökt Sverige). I morgon har vi fixat så vi kommer att träffa honom Backstage. Vi kommer få prata med honom, ta en bild och hänga lite. Kan ni gissa hur magiskt det känns? Jag börjar nästan gråta bara av tanken. I morgon ska jag alltså stå öga mot öga med min den stösta artisten jag vet av. Det är magiskt. Jag längtar. Herregud vad jag längtar!

 



Kommentarer

gud vad coolt! så avis! :D


Kom ihåg






Trackback