Sju kilometer senare

 Ps. Jag blir alltid extremt taggad under alla träningspass jag genomför. Så jag tar alltid i tills jag nästan spyr. Därav det galet röda ansiktet. Liksom tömma alla depåer. Känslan är ju amazing:) Men om man vill träna så hårt, är det fett viktigt att äta, sova och inte hoppa över vilodagarna!!! 

Jobbade 7-12 i morse. Därefter åkte jag å Svante hem till mamma och pappa. Jag bytte bara skor och joggade min favoritrunda med kunglig musik i öronen. Rundan är sju kilometer lång och enbart i skogen. Jag älskar att jobgga i skogen och jag ääälskar att träna. Tjugo minuters träning är alltså som ett helt lyckopiller. Och vet ni? Just nu känner jag mig som ett happyface. Det gör jag. Träning är så extremt viktigt för välmåendet så länge man käkar, sover å tar hand om kroppen. YEEEEEEES=)

Nu ska jag dricka kaffe med Mamma. Puss, puss, puss på er ! 
 
 



Kommentarer

Jag tänker och tänker på att komma igång med träningen. Jag har träningskläder, men sen då.. Tänker att jag ska starta om från början, powerwalks och sen smyga in löpning, men jag går ofta ut från 0-100 direkt och efter några dagar har jag tröttnat.. Tänker att en träningskompis till en början vore bra men inte för länge liksom...

Hur ska jag lägga upp allt? Tips?


Kom ihåg






Trackback