Ögonbryn-Torsdag


Idag efter jobbet hade jag bokad tid med Maria på Estetic. Träff nummer två för att pigmenteringen av mina ögonbryn. Alltså denna Maria är helt fantastisk. Hon såg att jag var en sliten krigare, så hon bäddade om mig med en filt. Bjussade på coffee och bara var omhändertagande. Världen behöver mer personer som henne heeelt klart!! 

Hur som helst sitter jag nu här med bedövade ögonbryn, som är alldeles röda och svullna hihi. Men att äntligen ha ögonbrynen tillbaka är fan värt allt. Ögonbryn tycker jag är det viktigaste i hela ansiktet, det ramar liksom in the face. Nu ska bara brynen läka så syns resultatet nästa vecka. Spännande;). 

Nu ska jag dricka mer kaffe. PUSS.
 



Kommentarer

Hej! Vad har du gjort för någonting? Kan du skriva om det? =)

Svar: Hejsan:) absolut det ska jag fixa!!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback