Ledig dag och tv-dag

 
Det regnar ute även idag. Så jag går faktiskt fortfarande runt med mjukiskläderna här inne. Ganska skönt att vara ledig mitt i veckan ibland. Idag är jag heelt utan motivation också. Tror min kropp och knopp behöver stanna upp litegrann. Så jag ska nog stanna inne idag, läsa någon bra bok, slötitta på tv, dricka kaffe och bara vara liksom. Tänkte egentligen ut och springa, men det blir inget av. Och det är heeelt okej att det är så. Viktigast är att lyssna på kroppen:). Nä nu är det time for breakfast (a)

Hoppas att du har en fin onsdag. Take care! 



Kommentarer
» Tove

Vilken fin BH/överdel du har på dig, var kommer den ifrån? :)

Svar: Tack snälla du:D. Den är från Cubus. Puss!
Juliaajoo

» Lisa

Har du några tips på hur man kan försöka tänka positivt när man fått träningsförbud i cirka 2 veckor på grund av en skada? Just nu känns det bara väldigt tråkigt och jobbigt att inte få/kunna träna..

Svar: Hej Lisa, Vad tråkigt att du är skadad. Men tänk på att 2 veckor är en extremt kort tid. Du hinner knappast tappa varken muskler eller kondition på den korta tiden. Du hinner hellre vila dig så du kan träna ännu bättre sedan=). Om det är någon form av belastningsskada du har, bör du däremot se det som ett tecken. Du kör för hårt med din kropp och nu säger den till:). Jag tycker att du ska ta hand om dig dessa två veckor. Umgås med dina vänner, ät god mat, mycket choklad (en medicin som hjälper mot allt;).) Du är värd två veckors vila, din kropp behöver det. Så tillåt dig själv att vila<3. Vad är det för skada du har förresten? Krya på dig!!!!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback