Extremt obehaglig känsla i kroppen


Det är lördag, det regnar och det är exakt en vecka sedan vi sa goodbye. Det har varit en extremt lång vecka med så många olika känslor. Har till största del haft en obehaglig känsla i kroppen, eftersom jag förlorat en helt underbar å fantastisk människa. Men att vara en boomerang till någon som omedvetet kommer att såra igen är inget alternativ. "Det började lite för bra mellan oss, som gjort för att bli magiskt eller fett jävla dåligt". Det blev dåligt. Dock helt onödigt för er att fråga vad killen heter eller vad som har hänt. Vill inte sprida skit och det spelar det faktiskt ingen roll för er vem och vad som hänt ändå så:):)
 
Men livet är en berg-och-dahl-bana. Det har sina up and downs och just nu befinner jag mig i en down period. Dock åker jag iväg till utlandet om exakt en vecka och då passar jag på att starta ett nytt kapitel i mitt liv. När jag kommer hem tar även sommaren fart och då ska jag glömma allting som får mig att må dåligt - och bara må bra istället. 

"Ja, livet är en berg-och-dahl-bana. Det är lika bra att hålla i sig och njuta av åkturen"



Kommentarer

Du är bara värd det bästa!

Svar: Det är vi alla. puss:):)
Juliaajoo

Du är en så otroligt fin människa!

Svar: :(
Juliaajoo

» Lisa

Hans förlust för du verkar vara den bästa tänkbara personen man kan ha i sin vardag Styrkekramar<3

Svar: Men gulliga du Lisa. Så fin kommentar. Det värmer när du skriver så<3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback