Det gör faktiskt lite ont

"Vet du? Jag tror att allting har en mening, så det är ju bara vänta och se"
"Fast meningen styr man lite själv också".

 
Idag har jag avslutat någonting väldigt fint. Så idag är jag faktiskt ledsen, det gör ont. Men man måste vara beredd på förlust om man vill vinna. Hur fint någonting än är, får man aldrig befinna sig i en situation där man vet hur sårad man faktiskt kan bli.  Dock var du en fantastisk person, som fick mig att må bra. Men fel tidpunkter i livet kan ställa till mycket. Gonna miss you som faaan! 



Men livet måste gå vidare. Move on. Allting har en mening. Kram mina fina!
 



Kommentarer
» Lisa

Du kommer över det, det kommer att kännas bättre<3

Svar: <3
Juliaajoo

Såg dig åh nån dude på stan i veckan. ni såg glada ut((=

Svar: :)
Juliaajoo

<3

Svar: <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback