Den perfekta starten

Tränade kondition med två favoriter på Friskvårdskompaniet i morse. Fick till ett riktigt bra pass, där vi alla tre kände oss mer död än levande då vi tränat klart. (Bilden är tagen efter passet hihi)

Här ser ni även en död jag. Kolla så röd jag blir i ansiktet när jag tränar kondition. Förrut skämdes jag över det. nu är jag fan stolt. Det ska synas att man tränar, visst?! Haha det är så många tjejer som är fett snygga på gymmet. Sminkade och fixat hår... och sen finns det tjejer som jag. Som alltid är risig, osminkad och nyvaken. HAHEHO! 

Nej nu ska jag mot jobbet 12-21 pass väntar. Sedan ska jag äta godis. Pusspuss!
 
 



Kommentarer
» fri

Haha blir också rödast av alla vid konditionsträning! Bra kämpat! :)

Svar: egentligen bara ett kvitto på att man tar i;)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback