två suddiga bilder - träning - CHECK


Träffade Elin tidigt på gymmet i morse. Idag var det min tur att lägga upp träningspasset (älskar sådant hehe). Blev extremt mycket burpees, armhävningar, pushpressar och benböj. Me Like Puls. Därefter avslutade vi med en 16 minuters crossfitrunda = 10 armhävningar, 10 burpees, 10 hopp på låda, 10 pushpressar. Så många varv som möjligt på 16 hela minuter. 

Skönt pass och vi svettades som grisar. Äskar att träna med Elin, vi är så jäkla taggade all the time haha:):) Vi kommer bli Skellefteås mest psykiskt och fysiskt starka brudar till sommaren. Bara för att vi älskar det vi göööör!


... Idag när jag kom hem slogs jag även av en tanke. Jag brukar egentligen inte gå runt och kolla på min kropp i spegeln. Men idag råkade jag kolla in lilla magen och där finns ju faktiskt en del muskler... Sjukt eftersom jag äter godis varje dag och äter massor av mat? Men samtidigt så.. Mår jag psykiskt bra just nu och trivs med mitt liv. Jag tror sånt väger högre. Jag tränar liksom för att bli starkare och bättre, inte för att få en snyggare kropp. Och. Jag äter godis för att det är godast i världen.  Det är först när man slutar hetsa för att nå olika mål, dem tillslut trillar in - Man ska bara följa sitt leende och varje dag känna efter vad kroppen behöver. 

Det handlar om att "destroy what destroys you" och det gör man genom att alltid känna efter hur man mår och VAD det är som får en att må piss. Det pissiga är till för att utrotas. För livet är till för att leva bäst möjligt<3

... Och det är när man mår bra psykiskt allting annat också faller på plats! 

PUSSPUSSPUSS





Kommentarer
» Lisa

Väldigt väldigt snygg!

Svar: Nämen ojsan, tusen tack<3<3
Juliaajoo

Helt sjukt snygg!


Kom ihåg






Trackback