Svar från frågestund

FRÅGA: VAD ÄR SNYGGT HOS EN KILLE?
Svar: Smaken är som baken och alla gillar olika. Jag tycker inte det finns några fula människor i världen, alla attraheras bara av olika saker. Men själv tycker jag självsäkerhet är fett snyggt. När en kille vågar ta för sig, är spontan och har lätt till skratt. Sedan tycker jag om killar som är långa och har stora fina armar;D

 

FRÅGA: HAR DU BADOO?
Svar: Ironiskt nog skaffade jag det på skämt samtidigt som några polare här i veckan. Men hemsidan är helt sjuk? Inom 30 minuter hade +99 killar "gillat" mig. Heeeelt sjukt hemsida. Sverige är desperata?;)
 
FRÅGA: HUR LITE KCAL ÅT DU SOM MINST NÄR DU VAR SOM SJUKAST I ANOREXI?
 Svar: Jag vill inte dra upp kalorier i min blogg. Men jag åt lite. Det gjorde jag. Sjukaste hjärnspökena! 

 
FRÅGA: JAG HATAR MIN SPEGELBID. VALKARNA OCH ALLT. HUR SKA JAG GÖRA FÖR ATT TYCKA OM DET JAG SER? 
Svar: Om man äter tre pizzor varje dag, vad händer med kroppen då? Jo man går upp i vikt. Hjärnan fungerar på exakt samma sätt. Matar du den mer ord om att du är ful, då tror du automatiskt på det. Matar du istället hjärnan med fina ord, blir det din sanning.
Du ska leva i din kropp resten av livet. Var snäll, du duger <3
 
FRÅGA: ÄR DU OVÄN MED NÅGON JUST NU? ELLER TAPPAT KONTAKT MED NÅGON? HUR GÖR DU FÖR ATT INET TAPPA KONTAKT MED FOLK? HAR SJÄLV GLIDIT IFRÅN NÅGRA VÄNNER PGA FLYTT.
Svar: Jag har inga ovänner för tillfället. Däremot har jag, precis som du, glidit ifrån några personer. Men vet du? Jag tror att allting har en mening. Vissa personer glider man ifrån - medan andra håller man kvar vid för resten av sitt liv. Det är i krissituationer man ser vilka vänner som är dem äkta! 




FRÅGA: EFTERSOM DU INTE VARIT IHOP MED NÅGON PÅ LÄNGE. HUR VET DU ATT DET ÄR KILLAR DU GILLAR?
Svar: Haha det är bara sådant som man vet;) Jag kanske inte varit tillsammans med någon på länge. Har däremot såklart träffat killar ändå. (Har dock valt att lämna sådant utanför bloggen). Däremot är jag tyvärr bra på att backa ur eller bli lite väl kräsen när saker och ting blivit lite mer seriöst=) Är dock ingen douche heller, så det får ni inte tro. Nämen jag har hört att man måste pussa många grodor innan man hittar sin prins. Du som ställde frågan, kan det vara så att du själv tänker i dem banorna? - oavsett vad så vet man nog svaret innerst inne i sitt hjärta! Jag tycker att kärlek är fint oavsett vem man älskar:) Men själv gillar jag snygga pojkar hihi. 
 
FRÅGA: HUR HANTERAR DU NERVOSITET? Ex JOBBSÖKANDE, PRATA INFÖR FOLK? VILL BLI SÄLJARE, ÄR DOCK OTROLIGT BLYG AV MIG.
Svar: Fake it until you make it. Du kanske känner dig nervös och orolig, men kom ihåg att spela säker. Om du tillexempel är på jobbintervju: Ge ett stadigt handtag när ni skakar hand. Flaxa inte runt med blicken, ha en stadig ögontkontakt. Prata långsamt och tydligt. Skippa att fnittra nervöst. Sitt stilla på stolen. Le. Fake it until you make it helt enkelt. Klart du fixar att bli en säljare. Jag tvekar inte en sekund på det, bara kör!!! 




FRÅGA: DEJTAR DU NÅGON JUST NU?
Svar: Jag hatar faktiskt ordet dejta, det låter så stelt och nervöst hehe. Jag hänger istället. Och typ jöö, just nu hänger jag en del med en kille som är fin:). Det är jäkla kul alltså!

 

FRÅGA: DU ÄR SNYGG
Svar: Haha tack ;D 

 


FRÅGA: FAVORIT FILM?
Svar: Jag ÄLSKAR verkligen typical tjejfilmer. Notting hill, 27 dresses, Fifty shades of grey osv. Sedan är jag ett stort fan av disney. Typ Askungen, Lejonkungen, Pocahontas, Shrek, Aladdin - hur bra är inte dessa filmer?;)
 
 
 
FRÅGA: HUR MÅNGA GÅNGER I VECKAN TRÄNAR DU?
Svar: Det är olika. Men försöker träna minst tre dagar i veckan beroende på hur mycket tid jag har. Jag älskar att träna och mår så bra av det. Dock har jag en sträckning just nu, så har vilat i snart en vecka:) Det viktiga är att kroppen mår bra av att träna. Man ska inte träna sönder den! 


Tack för alla frågorna. Have a great day <3
 



Kommentarer

Kan du inte svara på frågorna du tog exempel på i din frågestund?:)

Svar: Fixar det till veckan, kram:):):)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback