Ögonbryn


I fredags var jag hos Maria på Estetic här i Skelleteå. Första träffen av tre för pigmentering av ögonbryn. När jag var yngre noppae jag nämligen bort mina egna ögonbryn totalt, så jag har inga kvar (men jag har målat dem varje dag år ut & år in). Själv tycker jag ögonbryn är enormt snyggt, någonting som ramar in hela ansiktet liksom. 

Därför bestämde jag mig för att pigmentera in bryn. Så i fredags var jag och träffade Maria för första gången. Vi ordnade grundform och färg på dem. Om en månad ska vi träffas igen. Då ska hon utgå från grundformen, men göra dem bredare och mer jämna. Måste säga att jag är enormt nöjd efter första mötet. Det är helt fantastiskt att ha ögonbryn igen haha. Att få känna sig sminkad å fräsch direkt man vaknar! 
Jag är helt osminkad på båda bilderna. Men den till höger är efter pigmenteringen (även 5 minuter efter att jag vaknat på morgonen). Egentligen är jag lite emot skönhetsoperationer, tycker att man ska vara nöjd oavsett hur man ser ut. Däremot tycker jag det är helt okej att förstärka det naturliga på kroppen. Liksom, jag målade ändå ögonbrynen varje dag. Lika bra att sätta dem på plats hehe! 




Kommentarer

Himla vackert leende! :D

Svar: Men tusen tack söta du <3
Juliaajoo

blev skitsnyggt!
är själv en ögonbrynifyllare eller vad man vill kalla det:) dock kan jag tycka att det är rätt nice att på vardagar inte fylla i ögonbrynen och fylla i när man ska göra sig extra fin drf har jag kanske jnte helt lockats av det här med permanenta ifyllningen men blev skitsnyggt på dig! :)

Vad kostar det att göra?:)

Vad kostar det att göra?:)

Svar: 4800 kronor=)
Juliaajoo

» Frida

Är det att du tatuerar eller är det en annan process? Berätta gärna mer om du vill! :) Blev så nyfiken! Ser väldigt naturligt ut!

Svar: absolut, kan berätta mer i ett inlägg. puss!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback