Måndag


En skön helg har passerat, med alldeles för lite sömn. Men vad gör det om tusen år? Har haft fett kul helgen igenom!! Idag har jag jobbat 7-16 och varit sådär fett trött att jag skrattat åt allting. Stackars mina arbetskompisar;) hähä.  Nu sitter jag iallafall hemma i lägenheten, spelar skön musik och äter på gamla chips från helgen. Egentligen fett äckligt, men det är ju ändå chirre liksom... hähä!! Annars då? Vad ska jag spendera min måndagskväll med? - jooo städ och träning. Det låter väl inte fy skam?? Elleeeeer:)

Förövrigt blev jag jätteglad den lilla stunden vi befann oss på Calles i helgen. Det kom fram en tjej som sa att hon uppskattar min blogg. Jag blir så jäkla glad in i hjärtat alltså. Däremot känner jag att bloggen inte alls håller samma standard som för ett år sedan. Jag ska skärpa mig. PUSS<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback