Lördag


 
Idag är det 100 procent fokus på städ och tvätt. Har redan hunnit handla och göra bort ärenden på stan. Alltså idag springer jag runt med träningskläder, noll smink och världens största å töntigaste leende på läpparna haha. Varför vara ledsen när man kan vara glad?! 

Ikväll ska jag dessutom träffa favorit Elin för godis och häng. Som jag saknat henne och mina andra bruttor. Alltså vet ni? Jag är så jäkla lyckligt lottad. Trots att jag har mycket motgångar i livet, så är jag ändå nöjd med tillvaron just nu. Jag kanske har många hjärnspöken, jag kanske har en ätstörning i bagaget, jag kanske aldrig har fått vara riktigt kär pågrund av det. Men samtidigt så har jag världens bästa vänner + familj, ett enormt roligt jobb + kollegor, fin lägenhet och världens sötaste kisse!! Att vara nöjd över det man har, istället för missnöjd över det man inte har - det är att dansa i regnet!;)

Det gäller att lära sig uppskatta det lilla. Då blir livet kul och bra, samtidigt som det mindre bra kommer lösa sig av sig själv. PUSS!

 
 
 



Kommentarer
» Lisa

Med din personlighet. Är du bara värd bästa killen!

Svar: Haha men så gullig du är som säger så:)!!!
Juliaajoo

» Jenny

hörru! Ingen vit tröja ikväll!! :D

Svar: Mohahaha;)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback