En Ledig Torsdag

 
Vaknade halv åtta i morse och kände mig utvilad. Minns inte sist det hände. Så jag studsade upp ur sängen, startade musik och började städa lägenheten. Efter det fixade jag frukost Jag älskar verkligen frukost. SÅ HIMLA GOTT!!! Absolut dagens godaste och viktigaste måltid. Äter alltid massor hehe:):)

Förresten.. Ser ni den fantastiska tavlan? Den fick jag av Jenny i present. Hjärtat blir varmt varje gång jag ser den!

Ganska mysigt att springa runt i pyamasen hela förmiddagen också. Pyamas är ju absolut det skönaste som finns. Hehe jag sover oftast och alltid i pyamas och tjocksockar, med filtar och duntäcke. Fryser alltid som en vovve på nätterna. Aja tillbaka till pyamas snacket, kan ni inte hålla med om att det är världens bästa påhitt?

 
Nu ska jag vidare på läkarbesök. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Älskar att inte planera någonting. Bara ta dagen som den kommer, vara spontan. Dem dagarna brukar bli absolut bäst! 

HOPPAS DU FÅR EN FIN DAG. FÖR DET ÄR DU FÖRTUSAN VÄRD! 


Varför blev jag fnittrig som en liten flicka av detta? hihi
 



Kommentarer

Åh vad häftigt!! :')

» Erica

Jag älskar nog frukost egentligen. Fast jag har lite svårt att äta på morgonen ibland så brukar aldrig fixa ordning nån lyxfrukost. :3

» malin

Gud va bra blogg, kommmer verkligen fortsätta läsas!

» Jenny

Fin tavla till fin vän <3


Kom ihåg






Trackback