Det gör så ont



Det gör ont att sakna någon som aldrig någonsin kommer tillbaka. Så fruktansvärt ont. Just nu vill jag bara slå mormors telefonnummer och prata sådär onödigt länge om allt och ingenting. Jag skulle göra så mycket för att höra hennes skratt igen. Eller att få ett sms där det står "Hoppas du mår bra mitt lilla hjärtegulll". Mormor förstod mig som ingen annan. Hon och jag var fett lika i tankarna. Vi bytte en blick och hon kunde se min ångest under dem sämsta tiderna. Att ha någon så värdefull borta gör så förbaskat ont. Så himla ont :(

 



Kommentarer
» elin

Smärtan är outhärdlig och obeskrivlig. När minnena dyker upp borrar sig tårarna genom det leende man klistrat fast. Det är hemskt med sån saknad.
styrkekram älskade du💜

Svar: <3 love u
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback