Torsdag - Fick världens feeling

 
Vaknade och var extremt glad i morse. Så jag käkade lite frukost och tog sedan min bil hem till morsan. Så har vi druckit kaffe och pratat hela förmiddagen. Haha när jag skulle köra hem till lägenheten igen fick jag världens feeling. Eller ja, det får jag alltid när jag kör bil iof. Så ni vet, jag skruvade upp ljudet och skruvade ner rutorna. Sjöng med skönaste inlevelsen till Impossible och när jag svängde av ske-hamn leden så förstod jag inte varför alla kollade in så mycket i min bil och log:):):):) sedan insåg jag att... jo fan... rutorna var neddragna till max och där satt jag å sjöng... än en gång;) 

Nej nu ska jag få i mig lite lunch och sedan göra mig i ordning för kvällen. Lanterna-premiären väntar tillsammans med massor av roliga people. Har inte festat på en månad nu. Så känner mig faktiskt taggad! 

Hörs mer, puss<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback