Torsdag - Det var du

Idag har jag och Mjukisbyxan teamat bra ihop. Dock jobbat 12-21 idag, sjukaste passet ever. Men det har gått ovanligt bra. Jobbat med världens goaste kollegor så skratten har varit många;D

Denna färdigportion tryckte jag till middag. Alltså lax <3<3<3

Efter jobbet var jag iväg och hämtade ut min parfym som landade i Skellefteå idag. Älskar Gucci parfym. Lukten är magisk. Jag hatar söta parfymer som luktar socker tills man dör. Denna är mer fräsch liksom, den luktar mysigt hähä! 


Visst vet ni att man måste komma ihåg att le och vara tacksam över det man har, när livet känns tungt? Om man lurar sig själv att le när man mår dåligt, tror tillslut hjärnan att man mår bra och då känns allting bättre. Där är jag just nu. Känner att jag är påväg uppåt, påriktigt alltså. Nu skrattar jag från hjärtat och det är ett tecken på att jag mår bra igen. Men - Du - Du vet vem du är. Tack för allt fint du skrev till mig i början på veckan. Det värmde ändå. Men samtidigt vet jag ju redan att du... Eller ja... Japp! 
 
Det var ju du som hade bestämt dig, inte jag 

"Are You With Me"
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback