Tisdag - JAG ÄR HUNGRIIIIIG


Jag och Matilda har spenderat senaste halvtimman med att skicka liknande snapchat bilder åt varandra. Fråga inte varför vi är så jävla töntiga haha!! Hur som helst så ska vi och många fler träffas på Olles ikväll för att käka middag och se fotboll. Kan är ärligt talat ingenting om fotboll. Men det kan bli kul ändå, blir tydligen världens stämning ikväll. Jag älskar stämning, jag älskar att prata och jag älskar mat. Så klart denna kväll blir amazing. Hehe men om sanningen ska fram kan jag verkligen ingenting om fotboll. Jag är nog den enda tjejen i hela världen som aldrig lirade i ett lag som liten. Jag valde hästar istället. Bra val må jag erkänna;)

Nu ska jag fördriva en halvtimma till på att göra ingenting. Sedan börja gå ner mot Olles. Vi hörs



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback