Perfekt Måndag

Jag har mått så bra idag. Ni vet när man inte känner någon tyngd i bröstet? Utan bara ren glädje inifrån och ut. Det var länge sedan jag kände mig så lätt som jag har gjort idag. Ni vet när man inte behöver fokusera på att sätta den ena foten framför den andra. utan när allting bara går sådär lätt, är kul och man känner sig lycklig. Hehe. En sådan dag har jag haft idag=)

Efter dagens 7-16 jobb, så har jag varit och ätit middag med mina gamla arbetskamrater. Så fantastiska människor hela högen alltså. Ikväll har vi skrattat tills tårar, berättat roliga historier och mått sådär ärligt bra. I flera timmar satt vi och babblade:):). Vad jag behövde denna kväll alltså. Underbara människooooor!



Kommentarer

Hej! Måste bara fråga. Tycker alltid att du har så sjukt snygga örhängen/smycken. Vart hittar du dom flesta? Älskar dig blogg också btw ;)

Svar: Men tuuusen tack söta du, vad jag blir glad när du säger så :)):). Dem flesta smyckena köper jag på glitter och åhlens faktiskt. Men dem jag har på mig på bilden är faktiskt örhängen som gått sönder och jag har pimpat till lite själv;) ahah! Hoppas att du mår bra, kraaaam<3<3<3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback