NOSTALGI - TISDAG

Såhär ser jag ut osminkad och förkyld, om någon skulle tycka det var intressant att veta alltså;). Haha nämen, nu på förmiddagen har jag och mamma suttit och rensat alla lådor som finns uppe på våran vind. Så många gamla minnen som dyker upp. Hela min barndom fanns samlat i lådor!!
 
NU SNACKAR VI NOSTALGI
Alltså HAHAHA här ser ni min babyboarn Emma. En docka jag tog hand om under HELA min barndom. Matilda hade en likadan och älskade sin lika starkt:):) haha, jisses!

Sedan alla barbiedockor. Jag har tydligen målat nagelack i håret eller klippt av håret på alla mina barbies;P

Och kolla här! När jag var ett barn älskade jag att skriva. Jag skrev jämt, ritade aldrig liksom. Här ser ni en berättelse jag skrev som 7åring om hästarna Flygrosetten och Enhörningen....

 ... här ser ni dem två första sidorna om hästarna!
 
.. Och alla nallar jag har förstört:) På denna har jag tydligen försökt måla nagelack som läppstift - vinannde koncept! 

.. Såhär kunde det se ut i min spännande dagbok!

 Och den klassiska väskan. Var det någon mer än jag som hade en sånhär SpiceGirls väska;)?
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback