Fredagskväll

Efter dagens 7-16 pass på jobbet bestämde jag mig för att åka hem till min familj. Dock var pappa iväg på andra äventyr, så jag har hängt med min morsa och brorsa:):)

Vi käkade grymma burgare till middag, så gott SÅ GOTT=)

Sedan drack vi coffe och åt jordgubbar med glass till efterätt. Alltså min familj är magi. Så fantastiska människor. Varje dag måste jag påminna mig själv om vilken tur jag har, som råkade få en så varm å fin familj!

Alltså detta är typiskt min brorsa haha. Han ska alltid slänga runt mig såhär... Lillebror har blivit stor ju! ;P

Ikväll såg även jag och mamma filmen Still Alice. Extremt gripande film, en film alla verkligen borde ta sig tid att se. Jätte tragisk men fin på något vis! Å ja, sedan körde jag hem i den ljusa natten. Bilden ni ser här uppe är liksom tagen tolv på natten=)=)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback