Fick höra att jag verkar dryg

Rensat på vinden hemma hos mor & far. Hittade denna låt som jag skrev när jag var 9 år gammal, bra va;)?
 Haha det är ganska uppenbart att jag alltid brytt mig väldigt mycket om alla andra. När jag var en liten tjej uppskattade jag mer att skriva texter och drömma om att hjälpa Afrika. Medan många andra i min ålder gärna tjuvade morsans smink och älskade Britney Spears.
 
Jag har aldrig varit den ytliga tjejen. Aldrig valt vänner eller dejter för hur dem ser ut. Det kvittar liksom. Det viktigaste är att man kan få mig å skratta. Dock fick jag höra tre gånger i helgen att "Fan Julia du e ju skön, trodde du var dryg". Blev nästan ledsen av det haha. För jag menar. Jag lever efter å ge alla människor en chans, jag vet att alla människor har en historia att berätta och jag vet att varje människa har en bra sida. Jag är ärligt talat extremt less på den ytliga världen, fördommar och hur alla- alltid- går efter utsidan.
 
Jag menar. Orka bry sig. Jag ser ut såhär, detta är min personlighet. Passar det inte så gör det ju inte de. Person kemi har man inte med alla, men jag tycker att det är viktigt att skippa fördommar. För varje människa är värd en chans och varje människa har ett stort bagage med sig. Man måste bara välja väl vem man vill lasta upp sitt bagage till=) 

Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med denna text, eller vad min poäng är. Mer än att jag blev så förvånad när folk trodde jag var dryg i helgen. Jag som skrattar varje minut och tycker extremt mycket om människor. Bara för att man råkar äga en märkesklocka har man inte en redan bestämd personlighet. Alla människor är unika och alla har sin egen historia. Så det så<3
 
"Det spelar ingen roll vilken bakgrund man har, det viktiga är vem man väljer att vara"



Kommentarer

Du är så härlig Julia:) fina du:)

Svar: Tack Snälla du, jag blir glad:)
Juliaajoo

» Jenny

Du dryg ? Hallå nu får folk ge sig , du är en fin person :) <3 kram & krya på dig !

Svar: jag menar nästan det:( tack!:):)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback