Ostylad Lördag

 
Tjenare.
Haha alltså här ligger jag å väntar på att håret ska torka, sedan ska jag iväg. Känner mig riktigt lördagsfin idag. Inget smink, mjukiskläder och ostylat hår?!;) Det är ju lyyysande, för vet ni? Jag ska faktiskt bara ta det riktigt lugnt ikväll - bli bjuden på tacos, se bra tv och sedan trycka godis. Ihhh vad jag behöver en kväll som detta, har sovit tok dålig senaste veckorna så lite vila är eeeexakt vad som behövs=)

Kom ihåg att det är lördag idag. Helt okej att äta hur mycket candy man bara vill:):)




Kommentarer

Åh vad jag blev sugen på tacos nu :)

Svar: Fantastiskt gott=) kramis<3
Juliaajoo

Så trevligt o så gott med tacos :) vem är det som är så snäll o bjuder :D? . Ha en fin lördagkväll :)

Svar: Extremt! Var Matilda som bjöd på Tacos hehe, hoppas du också får en fin kväll=)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback