Classic - jag - kan - inte - sova - lista

 

Namn: Amanda Julia Jonsson
Ålder: 22
Längd: 170
Sko-storlek: 38-39
Född: Skellefteå
Bor: Fortfarande kvar
Gör just nu: Skriver;) Lyssnar på music å sjunger med


Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Optimist, framåt, målinriktad
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Hetsig, arg när jag är trött hehe, orolig   

Vad är din största fobi för: Grodor.... Det är skräck
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Oj... kanske ögon, läppar och axlar
Det roligaste jobbet du haft/har: Det kommer i framtiden hehu
Har du körkort och egen bil: Ja på båda
När tar du ditt körkort: Dagen efter jag blev 18. Sa ju jag är målinriktad ;)?
När grät du senast: En månad sedan. Tung tid=)
När skrattade du senast: Ikväll
Vem åkte du bil med sist: Elin.
Vem åt du mat med sist: Matilda
Vem sov du hos sist: hemma i stackgrönnan
Vem sov hos dig sist: hähä
Vad var du rädd för när du var liten: Allt, jag var fan rädd för allt :D
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Jorunalist
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Har högt blodtryck. Så blir ibland!
Värsta smärtan du råkat ut för: Hmm... Höll på med hästa tidigare. Red faktiskt i tävlingsgruppen. Iallafall så har jag säkert ramlat av 50 gånger. Men en gång blev jag avslängt i en buske. Gjorde en volt över hästens huvud och landade på mitt eget. Hade skrapsår i hela ansiktet och extremt många muskler i kläm efter det. Fick inte ens upp armen. MEN IDAG ÄR ALLT BRA=)
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min familj, vänner och allt annat fint classic=)
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Min tidiare ätstörning
Har du någonsin sportat: Tränar på gym. Älskar crossfit och tabata inspirerat
Någon du ser upp till: Min mamma=)=)

Vad finns alltid i din handväska: Tuggummi, almanacka, pennor, mobilladdare, börs, hårspray osv!!


Har du varit utomlands någon gång: Många fina resor har det blivit=)
Vilken plats var finast: Afrika, Florida, Thailand tar priserna=) 


Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Fy fan, nej usch
Rökt: Kan hända att jag tar en cigg på fest.
Snusat: Nej
Druckit: Drack aldrig innan jag var 18 faktiskt !!!!! 
Har du piercing eller tatuering: Tatuering på fotleden. Haft piercing i naveln:)
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Bra leende, framåt, lukta gott, charmig
Finaste komplimang du fått: "Det är en otroligt fin tjej som du man vill vakna upp med på morgonen"
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Inte medvetet
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Har hänt en gång. Gjorde ont:)

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Kisse
Aftonbladet eller Expressen: A
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: Vin, foot of africa är magiskt
Charter- eller skidsemester: Charter, alla gånger
Sverige eller Utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Paradise hotel :D
Hockey eller fotboll: Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Handlar mer om personkemi än hårfärg;)

Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Höst
Flyg eller tåg: älskar att flyga
Bil eller buss: Bil

GODNATT=)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback