Att göra en regnig dag

Spöregn hela dagen. Så jag tog förmiddagen till att städa min lägenhet. På något vis älskar jag att städa, gillar när det är rent, luktar godare än vanligt och är ordning. Dock är jag extremt duktig att slänga kläder och smycken runt mig all the time. Så föreställ er inte att det alltid är kliniskt rent i min lägenhet, hehe. Men nu är det fint:D

Därefter tog jag en PW i regnet. Men med gomusik i öronen går allt bra. Dessutom gillar jag regn, luften blir så galet frisk å fin. Man känner sig också extra duktig när man varit ute och promenerat i regn än sol. Eller hur;)?

Gick förbi OKQ8 på vägen hem och hämtade ut ett paket med massor av efterlängtade saker. Det kommer i ett eget inlägg snart:):). Men nu måste jag göra mig i ordning, ska iväg och äta middag. <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback