Torsdag - Flyttdag 3

Har sprungit i trappor hela dagen. Flyttat ur den gamla lägenheten och flyttat in i den nya. När mamma slutade jobba kom hon och hjälpte mig att städa ur gamla lägenheten. Så fin som den är nu, har den nog aldrig varit tidigare. Mina händer är liksom helt uppfräta av all skurmedel. Men det känns bra hehe. När vi städat klart åkte vi till min nya lägenhet - drack kaffe och åt choklad. Så himla mysigt. Världens bästa mamma!!

Alltså haha risigaste bilden någonsin. Sprungit som en gasell-kanin mellan lägenheterna idag. Har även handlat, städat och burit Sveriges tyngsta flyttkartonger från översta våningen. Hello träningsvärk i armarna!!!! Lär sova bättre än en prinsessa inatt;P Men vet ni? Jag känner att jag kommer trivas som solen på sommaren i min nya lägenhet. Ser framemot att visa er mer bilder i helgen. Vi hör snart igen. Kärlek<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback