The place nowhere

På fredagskvällen åkte jag och Matilda åkte ut till The Place Nowhere, som hennes morfar kallar det. Han äger en stuga i vackra degervattnet och har gjort det dem 50 senaste åren. Världens finaste stuga. Det finns inget rinnande vatten eller internet där. Så snacka om avkopplingsställe. Mjukiskläder, noll smink, noll hårfix och noll krav. Viktigt ibland=)

 På fredagskvällen delade jag och Matilda en flarra vin, åt chirre och pratade om livet.

 
Vi startade dagen med långpromenad och bad för Englas del. Skrattar alltid när hon badar, snacka om taggad hund!!

Därefter åt lunch med Matildas Moffe=)

Sedan var det dax för ett jävla bad. 15 grader kallt i vattnet. Skulle duscha håret. Ville dö!!!!


MEN VI FIXADE DET - Helvete så nöjda. Däremot frös jag resten av dagen;D

Till Middagen hade även Elin och Jenny hunnit komma. Så vi käkade vi det klassiska Tacos till middag!!

Därefter lastade vi upp vinflaskor, godis, chirre och en helkväll med en jäkla massa snack å skratt:):)

Sol och sommar var det borta i the place norwhere till och med;) Helluw solglasögon!

Jag är så extemt lycklig lottad som har så sjukt fina vänner. Vi låg och flabbade som fyra 15-åringar hela natten, haha fina fina tjejerna=)

I morse gick vi ut på upptäcksfärd och hittade världens finaste plats. Vattenfall och grejer. Jag gillar naturen=)
 
 
 När vi upptäckt färdigt var det dax att lämna det idylliska stället och åka tillbaka mot stan igen, efter en jäkla fin helg=)

 



Kommentarer
» Kajsa

Du är verkligen jättefin när du ler med tänderna! :D

Svar: nämen oj, tusen tack<3 tänderna som var mitt största komplex förrut😂😘
Juliaajoo

» Kajsa

Du är verkligen jättefin när du ler med tänderna! :D

» Kajsa

Du är verkligen jättefin när du ler med tänderna! :D


Kom ihåg






Trackback