Sun is shining and so are you

.
 
Jag startade dagen med en skön PW i sommarsolen.

Åt sedan världens godaste frukost i form av det ni ser på bilden. Alltså. Det är magi!

 Tog därefter på mig sommarklänning för första gången denna sommar och drog sedan iväg för att...
 
... handla med mig lunch att äta med Matilda på hennes ballkong i sommarsolen.

... Fick även busa med världens sötaste Melvin som var på besök. Alltså älskade, söta unge<3<3<3
 

Mitt i allt fick jag sms av Pappa och insåg att han insett att det finns något som heter "emoji".

På eftermiddagen åkte jag hem till Stackgrönnan för att sola på bryggan. Känslan när man kan sola till 17.00;)

Och äta hemmagjorda hambugare och massor av annat gött med familjen. MAT=)

Vid åtta på kvällen åkte jag till Frida för att dricka te och prata om livet i flera timmar. Finaaaaa vän<3





Startade torsdagen med min nya favorifrukost. Haha jag funkar alltid så - fastnar för en sak och kör all in på det tllls jag är less som fan. Det handlar om allt från mat, till en låt, till mina favoritfestkläder typ. haha jisses!
 
Spenderade hela förmiddagen hos Farfar. Vi drack kaffe, fikade och pratade om livet. Alltså VÄRLDENS bästa människa!!

Åkte därefter hem till min familj och tillbringade eftermiddagen där. Grillmiddag - jotack!

Hängde även med halva Stackgrönnan till båtcafeet. Så jäkla kul att träffa alla man känt hela livet=)!

Vid tio åkte jag in till stan för spelkväll med en mängd sköna lirare. Förlorade i vanlig ordning, men vad göra;D 
 
 
Nu ska jag sova. I morgon åker jag och tjejerna till Matildas stuga för fiske, sola, bada, mat, vin och bara må gott. Och vet ni vad det bästa är? Jo det finns ingen täckning där. Hejdå mobilen liksom. Fett viktigt iband=). Känner att jag behöver det just nu. Bara vila från allt, ta distans, förstå vissa saker liksom!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback